Dina favorit-barnbutiker på samma plats

Vanliga frågor & Svar

  • Vad är Minimoj?

    Minimoj är en plattform som marknadsför produkter från flertalet butiker och leverantörer så att du som besökare till plattformen enklare kan söka och jämföra pris och tillgänglighet.

  • Hur betalar jag för min produkt?

    När du hittat det du vill köpa så slutför du din betalning hos den leverantör eller butik som äger produkten. Då minimoj inte äger produkterna som visas på plattformen så tar minimoj heller inte betalt för någonting. Det är upp till dig som besökare av plattformen att välja den butik där du vill slutföra köpet. Alla köpvilkor samt övriga lagar och regler i samband med köpet gäller mellan dig som kund och den butik/leverantör där köpet slutförs.

  • Hur rapporterar jag ett fel på minimoj.se?

    Vi på Minimoj gör vårat yttersta för att tillhandahålla en så bra tjänst som möjligt. Ibland kan det dock krypa in fel och vi gör vårat bästa för att så snabbt som möjligt försöka lösa det. Om du skulle upptäcka något som inte stämmer på minimoj.se så som ex pris, tillgänglighet, information om produkt eller liknande så skulle vi vara tacksamma om ni skrev till oss. Våra kontaktuppgifter finner ni här.

  • Jag har en egen butik med produkter för barn. Hur kan jag få in dem hos Minimoj?

    Det är enkelt! Vi har ett formulär där ni anger er information. När det är klart och ni skickat in det till oss så återkommer vi till er så snart vi kan. Några av våra krav är att produkterna är av hög kvalité samt tillverkade på ett schysst sätt. Att man följt relevanta ISO, CEN och SS standarder är ju ett pluss i kanten.

  • Hur hjälper minimoj mig att hitta rätt produkt?

    Ambitionen för Minimoj är att göra letandet av kläder och övriga produkter för barn och baby enklare. Då det finns tusentals produkter för barnen så kan det kännas överväldigande att behöva bläddra bland alla webbshoppar och kampanjer för att hitta exempelvis rätt modell och pris. Hos Minimoj har vi samlat allt på en plats. Minimoj växer med fler och fler butiker varje månad, vilket självklart är superkul både för oss och dig som besökare av plattformen då ditt letande av rätt produkt blir ännu mer effektivt.

  • Vem kontaktar jag om jag inte fått min leverans?

    När du betalat för en produkt som du hittat via minimoj.se så ligger ansvaret för att din produkt ska komma fram till dig hos den butik/leverantör som tillhandahåller produkten. Det är alltså butiken/leverantören där du genomfört ditt köp som du kontaktar vid eventuella frågor ang leverans eller övriga köpvilkor. Minimoj ansvarar inte för leveranser eller den kvalité som produkten slutligen har när den kommit fram till dig. Ansvaret ligger helt på den butik/leverantör som du genomfört köpet hos. Skulle någon butik/leverantör mot all förmodan ha upprepade brister i sin kvalité vad gäller produkter eller övriga köpvilkor gentemot dig som slutkund så kommer Minimoj att avsluta samarbetet med den butiken/leverantören.

  • Hur engagerar jag mig i Minimojs välgörenhetsarbete?

    Minimoj har åtagit sig att donera 10% av sin årliga vinst till välgörenhetsändamål med inriktning för barn. Du som användare av minimoj.se kommer att kunna engagera dig i vart dessa pengar ska doneras. Detta kommer du främst kunna göra via Instagram där du kommer att kunna rösta mellan två eller tre alternativ dit pengarna ska doneras. Mer information om hur kommer snart.